Altın Dolu Çantayı Sahibine Teslim Ettiler - Son Dakika
Son Dakika Logo

Altın Dolu Çantayı Sahibine Teslim Ettiler

24.12.2014 16:35

Kırıkkale Belediyesi Zabıta Müdürlüğünde görevli 2 komiser, parkta buldukları 4 kilogram altını sahibine verdi.

Kırıkkale Belediyesi Zabıta Müdürlüğünde görevli 2 komiser, parkta buldukları 4 kilogram altını sahibine verdi.

Alınan bilgiye göre, Zabıta Müdürlüğü Komiserlerinden Ekrem Köksal ve Aydın Uğurer Hüseyin Kahya Parkı'nda yaptıkları rutin kontroller sırasında bankın yanında bir çanta buldu. Çantayı inceleyen ekipler, içerisinde altın dolu poşetlerin olduğunu gördü.

Ekipler, yaklaşık 2 saatlik çalışmanın ardından çantanın sahibi Ufuk Tıpa'ya ulaşarak, 4 kilogram ağırlığındaki altın dolu çantayı teslim etti.

Altın toptancılığı yapan Tıpa, zabıta ekiplerine gösterdikleri örnek davranıştan dolayı teşekkür etti. - Kırıkkale

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Altın Dolu Çantayı Sahibine Teslim Ettiler - Son Dakika


Advertisement