Antalya-Kadınlar Kırmızı Balonları Mor İğnelerle Patlattı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antalya-Kadınlar Kırmızı Balonları Mor İğnelerle Patlattı

08.03.2018 16:20

Antalya'da kadınlar, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü dolayısıyla kırmızı balonları mor iğnelerle patlattı.

Antalya'da kadınlar, 8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü dolayısıyla kırmızı balonları mor iğnelerle patlattı. Muratpaşa Belediyesi Bayındır Parkı'nda, öldürülen kadınların isimlerinin yazıldığı Al Yazma Anıtı önünde 8 Mart Emekçi Kadınlar Günü dolayısıyla etkinlik düzenledi. Etkinliğin ön sıralarında kadınlar yer alırken, erkekler arka sıralarda etkinliği izledi. Belediye, Antalya'da yaptıkları çalışmalar ve örnek hayatlarıyla gündeme gelen kadınları plaketle ödüllendirdi. Plaket alanlar arasında bir trafik kazasında yaralanan ve felç kalan, kimliği belirlenemeyen 'Umut' adlı gence yıllarca bakan Gülsüm Kabadayı da yer aldı. Kabadayı, plaket alırken gözyaşlarına hakim olamadı.

Mesajlar içeren dövizler taşıyan kadınlar, belediyenin dağıttığı kırmızı balonları da ellerindeki mor iğnelerle patlattı.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Antalya-Kadınlar Kırmızı Balonları Mor İğnelerle Patlattı - Son Dakika


Advertisement