Gaziantep'in Araban Kaymakamı Ömer Sevgili, 3 Aralık Dünya Engelliler Günü dolayısıyla engellilerle bir araya geldi.
Kaymakam Sevgili, ziyaret ettiği engelli çocuklarla sohbet ederek çeşitli hediyeler verdi.
Sevgili, ziyarette yaptığı konuşmada sevgi varsa engelin olmadığını belirterek, "Başta ilimizde yaşayan engelli kardeşlerimiz olmak üzere tüm engelli vatandaşlarımızın gününü kutluyor, bugünün toplumsal farkındalığa vesile olmasını diliyorum." dedi.
Son Dakika › Güncel › Araban Kaymakamı Sevgili, engellilerle bir araya geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.