Bakan Işıkhan Maden İşçileriyle Sahurda Bir Araya Geldi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Işıkhan Maden İşçileriyle Sahurda Bir Araya Geldi

16.03.2025 06:16

Vedat Işıkhan, İzmir'de maden işçileriyle sahur sofrasında bir araya geldi ve teşekkür etti.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, İzmir'de sahur vaktinde maden işçileriyle bir araya geldi.

Bakan Işıkhan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, şu ifadelere yer verdi:

"İzmir Efemçukuru Madeni'nde, maden işçisi kardeşlerimizle bir araya gelerek sahur sofrasının bereketini, muhabbetini paylaştık. Emeğin, alın terinin ve dayanışmanın en güzel örneğini sergileyen madenci kardeşlerimize gönülden teşekkür ediyorum."

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bakan Işıkhan Maden İşçileriyle Sahurda Bir Araya Geldi - Son Dakika


Advertisement