Bakan Kılıç'tan Fenerbahçe'ye Kutlama - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bakan Kılıç'tan Fenerbahçe'ye Kutlama

11.03.2015 23:02

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, FIBA Kadınlar Avrupa Ligi'nde dörtlü finale yükselen Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nı kutladı.

Gençlik ve Spor Bakanı Akif Çağatay Kılıç, FIBA Kadınlar Avrupa Ligi'nde dörtlü finale yükselen Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nı kutladı.

Bakan Kılıç mesajında, Fenerbahçe'yi gönülden kutladığını belirterek, şu ifadelere yer verdi:

"Üst üste dördüncü kez aynı başarıyı sergileyen ve Avrupa'nın en iyisi olma mücadelesini verecek sporcularımızı tebrik ediyorum. Geçen sene finalde bir diğer temsilcimiz Galatasaray Odeabank'a yenilerek ikinci olan Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nın, Çek Cumhuriyeti'nin başkenti Prag'da düzenlenecek dörtlü final organizasyonundan şampiyon olarak ülkemize döneceğine ve bizleri gururlandıracağına inanıyor, sporcularımıza ve teknik ekibe başarılar diliyorum."

Kaynak: AA - AkHaber.com

Son Dakika Güncel Bakan Kılıç'tan Fenerbahçe'ye Kutlama - Son Dakika


Advertisement