Sağlık Bakanı Mehmet Müezzinoğlu, Tekirdağ'da yabancı öğrencilerle bir araya geldi.
Bakan Müezzinoğlu bir dizi açılış kapsamında geldiği Tekirdağ'da, Uluslararası Öğrenci Derneği'ni (TUDER) ziyaret etti. Bakan Müezzinoğlu'na Tekirdağ Valisi Enver Salihoğlu, AK Parti Tekirdağ Milletvekilleri, İl Sağlık Müdürü Yavuz Akbulut, Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Seyit Ali Gümüştaş ve kurum müdürleri ile personeli eşlik etti.
Bakan Müezzinoğlu yabancı öğrencilerle buluşmasının ardından Tekirdağ Şehir Hastanesinin protokolünü imzalamak üzere Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası'na hareket etti. - TEKİRDAĞ
Son Dakika › Güncel › Bakan Müezzinoğlu Yabancı Öğrencilerle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.