Barakada Çıkan Yangına Toma Müdahale Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Barakada Çıkan Yangına Toma Müdahale Etti

Barakada Çıkan Yangına Toma Müdahale Etti
05.05.2019 16:22

KASTAMONU'da bir inşaat şantiyesinde işçilerin kaldığı barakada çıkan yangına TOMA ile müdahale edildi.

KASTAMONU'da bir inşaat şantiyesinde işçilerin kaldığı barakada çıkan yangına TOMA ile müdahale edildi. Yangın, kısa sürede kontrol altına alındı.

Kuzeykent Mahallesinde bulunan bir inşaat şantiyesinde işçilerin kaldığı barakada öğle saatlerinde yangın çıktı. Alevleri fark eden çevre sakinleri, durumu itfaiye ekiplerine bildirdi. Bu sırada bölgede bulunan İl Emniyet Müdürlüğü binası bahçesindeki TOMA, olay yerine sevk edildi. TOMA ile yapılan müdahaleyle yangın, büyümeden kontrol altına alındı.

Yangının çıkış nedeninin belirlenmesi için çalışma başlattı.

- Kastamonu

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Barakada Çıkan Yangına Toma Müdahale Etti - Son Dakika


Advertisement