Başbakan Yıldırım: "Millete darbe yapmaya kalkanlar, darbe yemiştir, darbeyi kendileri yemiştir. 15 Temmuz artık demokrasi nöbetinin tutulduğu gündür. Bugünün yıl dönümüdür, demokrasi bayramı günüdür, hayırlı, uğurlu olsun diyorum."
Son Dakika › Güncel › Başbakan Yıldırım: 'Millete Darbe Yapmaya Kalkanlar, Darbe Yemiştir, Darbeyi Kendileri Yemiştir. - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.