Başkan Uğurlu'nun 18-24 Mart Yaşlılar Haftası Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Başkan Uğurlu'nun 18-24 Mart Yaşlılar Haftası Mesajı

Başkan Uğurlu\'nun 18-24 Mart Yaşlılar Haftası Mesajı
19.03.2012 20:28  Güncelleme: 20:26

Belediye Başkanı Kâmil Uğurlu 18-24 Mart tarihleri arasında kutlanan "Yaşlılar Haftası" nedeniyle bir mesaj yayınladı.

Uğurlu mesajında, "Ömürlerinin büyük bir kısmını topluma ve ülkeye hizmete adamış yaşlılarımız, dün ile bugün arasında köprü kuran, kültürümüzü ve değerlerimizi yarınlara taşımamızı sağlayan en önemli varlıklarımızdır. Yaşlılarımız geleceğimize ışık tutan kaynaktır.

Toplumdan kopmayan, yüreği genç, anlayışlı, tecrübeleriyle gençlere yol gösteren yaşlılarımız, çevresine anlam katan en önemli değerlerimizdir. Yaşlılarımızı yalnızca bu hafta değil, her zaman hatırlayarak, onlara yalnız olmadıklarını hissettirmek bizim görevimizdir.

Bu duygu ve düşüncelerle tüm büyüklerimizin Yaşlılar Haftası'nı kutluyor, sevgi ve saygılarımı sunuyorum." dedi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Başkan Uğurlu'nun 18-24 Mart Yaşlılar Haftası Mesajı - Son Dakika


Advertisement