Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun'un ev sahipliğinde Beylikdüzü Kültür Merkezi Çok Amaçlı Salon'da sandık üyeleriyle gerçekleşen toplantıda seçim çalışmaları ele alındı.
Beylikdüzü Belediye Başkanı Yusuf Uzun, sandık üyeleri ile yemekte bir araya geldi. Seçim çalışmaları hakkında raporları değerlendiren Başkan Uzun, 3,5 yılda gelinen süreçte yapılan hizmetler hakkında bilgi verdi. Başkan Uzun, " Yola çıktığımız ilk günden bu yana birçok zorluklarla karşılaştık; fakat yılmadan, yorulmadan azimle çalıştık. Bu günlere geldik. Her şey, Beylikdüzü'nün menfaatleri adına" dedi.
Programa Beylikdüzü Belediye Başkanı Danışmanı Av. Ercan Ay da katıldı.
Son Dakika › Güncel › Başkan Uzun, Sandık Üyeleriyle Yemekte Biraraya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.