Bingöl'de "Tarım ve İnsan" Fotoğraf Sergisi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bingöl'de "Tarım ve İnsan" Fotoğraf Sergisi

19.04.2017 11:04

Bingöl'de, "Tarım ve İnsan" konulu fotoğraf sergisi açıldı.

Bingöl'de, "Tarım ve İnsan" konulu fotoğraf sergisi açıldı.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Bakanlığınca bu yıl 8'incisi düzenlenen "Tarım ve İnsan" konulu ulusal fotoğraf yarışmasında dereceye giren 70 eser, Yenişehir Mahallesi Sanat Sokağı'nda sergilendi.

İl Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürü Mehmet Yıldırım, serginin açılışında yaptığı açıklamada, geleneksel hale getirilen serginin önemine değindi.

Sergilenen fotoğrafların 81 ilde sergilendiğini hatırlatan Yıldırım, Bingöl'deki serginin 2 gün açık kalacağını söyledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Bingöl'de 'Tarım ve İnsan' Fotoğraf Sergisi - Son Dakika


Advertisement