Bunalıma Giren Kanser Hastası Adam İntihar Etti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bunalıma Giren Kanser Hastası Adam İntihar Etti

Bunalıma Giren Kanser Hastası Adam İntihar Etti
25.06.2016 12:40

Osmaniye’nin Sumbas ilçesinde bunalıma giren kanser hastası şahıs, endini iple ağaca asarak intihar etti.

Osmaniye'nin Sumbas ilçesinde bunalıma giren kanser hastası şahıs, endini iple ağaca asarak intihar etti.

Edinilen bilgiye göre, bir süredir kanser tedavisi gören Tahsin G. (60), hastalığı ağırlaşınca iddiaya göre bunalıma girdi. Yaşadığı evin yakınlarında iple ağaca asılı şekilde duran Tahsin G.'yi gören yakınları durumu hemen 112'ye bildirdi . Olay yerine gelen sağlık ekipleri, Tahsin G.'nin hayatını kaybettiğini belirledi . Cumhuriyet savcısının olay yerinde yaptığı incelemenin ardından Tahsin G.'nin cenazesi morga kaldırıldı. - OSMANİYE

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Bunalıma Giren Kanser Hastası Adam İntihar Etti - Son Dakika


Advertisement