Büyükşehir Belediyesi'nin Çiçek Dikim Çalışmaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Büyükşehir Belediyesi'nin Çiçek Dikim Çalışmaları

Büyükşehir Belediyesi\'nin Çiçek Dikim Çalışmaları
20.01.2015 11:54

Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Park Bahçe ve Yeşil Alanlar Daire Başkanlığı, kış sezonu bitkilerin dikimine devam ediyor.

Aralık ayı içerisinde kentin farklı noktalarında başlanılan dikim çalışmaları kapsamında, hercai, menekşe, lale gibi bitkilerinde aralarında bulunduğu yaklaşık 3 bin 500 adet bitkinin dikimi hedeflendi.

Refüj ve kavşaklar başta olmak üzere şehrin ilk izlenimini yansıtan girişlere, iki ve 3D boyutlu şekiller verilerek çiçekler dikildi.

Yaklaşık 10 çeşit bitkinin kullanıldığı, değişik şekil ve geometrik figürlerin kullanılarak dikimi yapılan çiçekler, kente ayrı bir güzellik kattı.

Öte yandan 2009 yılında kurulan, binlerce bitki türünü barındıran ve her yıl yüzlerce yerli ve yabancı turistin ziyaret ettiği Botanik Bahçesi'nde de kelebek, kalp, at ve geyik figürleri çiçeklerle bezendi.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Büyükşehir Belediyesi'nin Çiçek Dikim Çalışmaları - Son Dakika


Advertisement