Çanakkale - Trafik Polislerinden Emniyet Kemeri Takan Sürücülere Teşekkür - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çanakkale - Trafik Polislerinden Emniyet Kemeri Takan Sürücülere Teşekkür

Çanakkale - Trafik Polislerinden Emniyet Kemeri Takan Sürücülere Teşekkür
09.05.2016 17:03

Trafik polislerinden emniyet kemeri takan sürücülere teşekkürÇANAKKALE'de emniyet kemeri uygulaması yapan trafik polisleri, kural ihlali yapan sürücüleri uyarırken kemer takanlara teşekkür etti.

Trafik polislerinden emniyet kemeri takan sürücülere teşekkür

ÇANAKKALE'de emniyet kemeri uygulaması yapan trafik polisleri, kural ihlali yapan sürücüleri uyarırken kemer takanlara teşekkür etti.

Çanakkale İl Emniyet Müdürlüğü Trafik Tescil ve Denetleme Şube Müdürlüğü'ne bağlı trafik ekipleri 7-15 Mayıs Karayolları Trafik Güvenliği Haftası etkinlikleri kapsamında İskele Meydanı'nda emniyet kemeri uygulaması yaptı. Uygulamada trafik polisleri emniyet kemeri kullanan sürücülere teşekkür ederken, emniyet kemeri takmayan sürücüleri ise emniyet kemeri kullanmaları konusunda uyardı. Uygulama sırasında sürücülere 'Emniyet kemeri sizi sevdiklerinize bağlar' yazılı uyarıcı el broşürü de dağıtıldı. Bölge Trafik Şube Müdürü Yasin Pala bazı sürücülerin şehir içinde 50 kilometre hızın altında emniyet kemeri kullanmak istemediğini belirterek "Oysa ki emniyet kemeri hayatta bedava bir sigortadır. 40, 20 veya 30 kilometre hızla yapılan kazaların yüzde 40'ında ölümcül veya ölüme yakın önemli sakatlanmalar meydana geliyor. Vatandaşlarımız bu konuda biraz eksik bilgiye sahipler. O yüzden şehir içinde özellikle emniyet kemerinin takılmasını istiyoruz. Amacımız ceza yazmak değil, bilinçlendirmek ve herkese bu bilgiyi verebilmek" diye konuştu.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Çanakkale - Trafik Polislerinden Emniyet Kemeri Takan Sürücülere Teşekkür - Son Dakika


Advertisement