Çorum'da Kovid-19'u yenen 25 hasta daha taburcu edildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çorum'da Kovid-19'u yenen 25 hasta daha taburcu edildi

Çorum\'da Kovid-19\'u yenen 25 hasta daha taburcu edildi
11.04.2020 21:04

Çorum'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gören 25 hastanın daha iyileşerek taburcu edildiği bildirildi.

Çorum'da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedavisi gören 25 hastanın daha iyileşerek taburcu edildiği bildirildi.

Valilikten yapılan yazılı açıklamada, il genelinde Kovid-19 teşhisi konulan 25 kişinin hastalığı yenerek tedavi gördükleri hastanelerden taburcu edildiği belirtildi.

Tüm hastalara geçmiş olsun dileğinde bulunulan açıklamada, fedakarca görev yapan sağlık çalışanlarına teşekkür edildi.

Kentte bugüne kadar Kovid-19 teşhisi konulduktan sonra iyileşerek taburcu edilen hasta sayısı 64'e yükseldi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Çorum'da Kovid-19'u yenen 25 hasta daha taburcu edildi - Son Dakika


Advertisement