Cumhurbaşkanı Erdoğan; 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız 3 - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan; 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız 3

21.03.2017 16:21

Cumhurbaşkanı Erdoğan; 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız 3(Tür: Ankara)

Cumhurbaşkanı Erdoğan; 16 Nisan bittikten sonra masaya oturacağız, gereği neyse yaparız 3

(Tür: Ankara)

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan; 16 Nisan Bittikten Sonra Masaya Oturacağız, Gereği Neyse Yaparız 3 - Son Dakika


Advertisement