Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(ABD ile) Stratejik mekanizma kapsamında sıranın devlet başkanları düzeyinde istişarelere geldiği kanaatindeyim. Görüşmeyi... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(ABD ile) Stratejik mekanizma kapsamında sıranın devlet başkanları düzeyinde istişarelere geldiği kanaatindeyim. Görüşmeyi...

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(ABD ile) Stratejik mekanizma kapsamında sıranın devlet başkanları düzeyinde istişarelere geldiği kanaatindeyim. Görüşmeyi...
11.07.2023 18:29  Güncelleme: 18:31

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(ABD ile) Stratejik mekanizma kapsamında sıranın devlet başkanları düzeyinde istişarelere geldiği kanaatindeyim. Görüşmeyi bunun ilk adımı olarak görüyorum"

Cumhurbaşkanı Erdoğan: "(ABD ile) Stratejik mekanizma kapsamında sıranın devlet başkanları düzeyinde istişarelere geldiği kanaatindeyim. Görüşmeyi bunun ilk adımı olarak görüyorum"

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan: '(ABD ile) Stratejik mekanizma kapsamında sıranın devlet başkanları düzeyinde istişarelere geldiği kanaatindeyim. Görüşmeyi... - Son Dakika


Advertisement