Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Şırnak'ın Silopi ilçesinde yola döşenen mayının patlaması sonucu 4 polisin şehit olması dolayısıyla, İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk ve Emniyet Genel Müdürü Celalettin Lekesiz'e başsağlığı telgrafı gönderdi.
Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Erdoğan, telgrafında, menfur saldırının kendisini derinden üzdüğünü belirtti.
Aziz şehitlere Allah'tan rahmet niyaz eden Erdoğan, şehitlerin ailelerine, millete ve Türk Polis Teşkilatı'na başsağlığı dileklerini iletti.
Son Dakika › Güncel › Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Başsağlığı Telgrafı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.