Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Başsağlığı Telgrafı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Başsağlığı Telgrafı

10.08.2015 15:00

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Şırnak'ın Silopi ilçesinde yola döşenen mayının patlaması sonucu 4 polisin şehit olması dolayısıyla, İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk ve Emniyet Genel Müdürü Celalettin Lekesiz'e başsağlığı telgrafı gönderdi.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Şırnak'ın Silopi ilçesinde yola döşenen mayının patlaması sonucu 4 polisin şehit olması dolayısıyla, İçişleri Bakanı Sebahattin Öztürk ve Emniyet Genel Müdürü Celalettin Lekesiz'e başsağlığı telgrafı gönderdi.

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, Erdoğan, telgrafında, menfur saldırının kendisini derinden üzdüğünü belirtti.

Aziz şehitlere Allah'tan rahmet niyaz eden Erdoğan, şehitlerin ailelerine, millete ve Türk Polis Teşkilatı'na başsağlığı dileklerini iletti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Başsağlığı Telgrafı - Son Dakika


Advertisement