Doğankent Emniyet Amirliği Binasının İnşaatı Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Doğankent Emniyet Amirliği Binasının İnşaatı Başladı

18.01.2018 16:20

Doğankent Kaymakamı Burak Yılmaz, ilçe emniyet amirliği binası inşaatının yapımı için çalışmaların başladığını söyledi.

Doğankent Kaymakamı Burak Yılmaz, ilçe emniyet amirliği binası inşaatının yapımı için çalışmaların başladığını söyledi.

Yılmaz, gazetecilere yaptığı açıklamada, mevcut emniyet amirliği binasının ihtiyaca cevap vermez hale geldiğini belirtti.

Daha sağlıklı ve hizmet verilmesi için Sadaklı Mahallesi'nde yeni bir bina yapımına başlanıldığını aktaran Yılmaz, "270 metrekare olarak inşa edilecek emniyet amirliği binası için ilk kazma bugün vuruldu. İlçemize güzel bir eser kazandırmak için emek sarf eden herkese teşekkür ediyorum." dedi.

Kaymakam Yılmaz, çalışmaların kısa zamanda tamamlanarak amirliğin yeni binasına taşınacağını sözlerine ekledi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Doğankent Emniyet Amirliği Binasının İnşaatı Başladı - Son Dakika


Advertisement