Emekli Güvenlik Korucularına Veda Yemeği - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emekli Güvenlik Korucularına Veda Yemeği

17.03.2017 20:39

Özalp ilçesinde, emekliye ayrılan güvenlik korucuları veda yemeğinde bir araya geldi.

Özalp ilçesinde, emekliye ayrılan güvenlik korucuları veda yemeğinde bir araya geldi.

Kaymakamlık tarafından düzenlenen programa Özalp Kaymakamı ve Belediye Başkanvekili Ferhat Vardar, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Cengiz Özel ve kurum amirleri katıldı.

Programda, 47 güvenlik korucusuna teşekkür belgesi verildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Emekli Güvenlik Korucularına Veda Yemeği - Son Dakika


Advertisement