Özalp ilçesinde, emekliye ayrılan güvenlik korucuları veda yemeğinde bir araya geldi.
Kaymakamlık tarafından düzenlenen programa Özalp Kaymakamı ve Belediye Başkanvekili Ferhat Vardar, İlçe Jandarma Komutanı Binbaşı Cengiz Özel ve kurum amirleri katıldı.
Programda, 47 güvenlik korucusuna teşekkür belgesi verildi.
Son Dakika › Güncel › Emekli Güvenlik Korucularına Veda Yemeği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.