Eskişehir'de 10 kişi adliyeye sevk edildi
Eyüp KELEBEK/ ESKİŞEHİR, (DHA)- ESKİŞEHİR'de eğitim kurumlarında yöneticilik yapan ve 'Fethullahçı Terör Örgütü (FETÖ) için 'Himmet' adı altında para topladıkları öne sürülen 10 kişi adliyeye sevk edildi.
Darbe girişimi ardından yürütülen soruşturma kapsamında Eskişehir Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ekipleri aralarında özel eğitim kurumlarında yöneticilik yapanların da bulunduğu 10 kişiyi gözaltına aldı. FETÖ için himmet parası toplamakla suçlanan şüpheliler Emniyet Müdürlüğü'ndeki sorgu ardından adliyeye sevk edildi.
(
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de 10 Kişi Adliyeye Sevk Edildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.