
Eskişehir'de park halindeki 3 ayrı otomobili çaldıkları iddia edilen 2 şüpheli polisin düzenlendiği operasyonda gözaltına alındı.
Alınan bilgiye göre, İl Emniyet Müdürlüğü Asayiş Şubesi ekipleri, Şirintepe Mahallesi'ndeki park halindeki bir otomobilin silah zoruyla çalınması olayı ile ilgili çalışma başlattı.
Ekipler hırsızlık olayının şüphelileri F.I. ile M.Y'yi saklandıkları evde yakaladı.
Gözaltına alınan şüphelilerin yapılan güvenlik sorgulamalarında 2 otomobili çaldıkları ve bir süre kullandıkları araçlara zarar vererek terk ettikleri belirlendi.
Şüphelilerin emniyetteki sorgusunun sürdüğü öğrenildi.
Son Dakika › Güncel › Eskişehir'de park halindeki otomobilleri çalıp araçlara zarar verdikleri iddia edilen 2 şüpheli yakalandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.