Çocuklar bu merkezde hem ödevlerini yapıyor hem de eğitici oyunlar oynuyor. Ödemiş Belediyesi geçtiğimiz ay Üç Eylül Mahallesi'nde Etüt ve Rehberlik Merkezi'ni hizmete açtı.
Her gün çok sayıda öğrenci okul sonrası ödevlerini yapmak ve kütüphaneden yararlanmak amacıyla merkeze geliyor. Eğitmenler gözetiminde ödevlerini yapan öğrenciler daha sonra eğitici oyunlarla eğlenceli vakit geçiriyor. Bazı günler farklı aktivitelerin yapıldığı Etüt ve Rehberlik Merkezi'nde öğrencilere ikramlar dağıtılıyor. Merkez, açıldığı günden bu yana Üç Eylül Mahallesi'ndeki çocukların en çok tercih ettiği bir mekanı haline geldi. Aynı zamanda Etüt ve Rehberlik Merkezi'nin bir bölümünde kadın el sanatları kursları yer alıyor.
Son Dakika › Güncel › Etüt Ve Rehberlik Merkezi Öğrencilerin Vazgeçilmezi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.