Fatih'te polis ekiplerince taksilere yönelik denetim yapıldı.
Sivil Trafik Şube Müdürlüğü ekipleri, Fatih'te taksi şoförlerinin taksimetre açıp açmadıkları, emniyet kemeri kullanımı ve yolcu seçip seçmemelerini denetledi.
Denetlemede yolcu seçtiği belirlenen 4 taksi şoförünün aracı 10 gün süreyle trafikten men edilirken, taksimetre açmayan sürücülere 652 lira cezai işlem uygulandı.
Son Dakika › Güncel › Fatih'te taksicilere yönelik denetim yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.