Galatasaray bu sezon deplasmandaki 8. yenilgisini aldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Galatasaray bu sezon deplasmandaki 8. yenilgisini aldı

Galatasaray bu sezon deplasmandaki 8. yenilgisini aldı
10.04.2022 22:31  Güncelleme: 22:47

Galatasaray, Fenerbahçe yenilgisi ile bu sezon Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda üst üste 3. toplamda da 8. mağlubiyetini aldı.

Galatasaray, Fenerbahçe yenilgisi ile bu sezon Spor Toto Süper Lig'de deplasmanda üst üste 3. toplamda da 8. mağlubiyetini aldı.

Spor Toto Süper Lig'in 32. haftasında Galatasaray Kadıköy'de karşılaştığı Fenerbahçe'ye 2-0 mağlup oldu. Bu maçla birlikte sarı-kırmızılılar, ligde deplasmandaki 16. müsabakasına çıktı. Aslan bu sonuçla dış sahadaki 8. yenilgisini aldı. Cimbom, deplasmanda son olarak Göztepe'yi yenip daha sonra oynadığı Konyaspor, Gaziantep FK ve Fenerbahçe maçlarından da mağlup ayrıldı.

Galatasaray, ligde 2021-2022 sezonunda dış sahada sadece 3 galibiyet elde etti. Sarı-kırmızılılar bu süreçte Giresunspor, Çaykur Rizespor ve Göztepe'yi yendi.

(Oğuzhan Ort/İHA)

Kaynak: İHA

Son Dakika Güncel Galatasaray bu sezon deplasmandaki 8. yenilgisini aldı - Son Dakika


Advertisement