Gaziantep polisinin yaptığı operasyonda 235 kilo esrar maddesi ele geçirilirken, olayla ilgili 3 kişi gözaltına alındı.
Edinilen bilgiye göre, Gaziantep Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekipleri, Cumhuriyet Başsavcılığı koordinesinde uyuşturucu tacirlerine yönelik bir operasyon başlattı. Doğu illerinden gelecek olan uyuşturucu madde için kentin girişinde barikat oluşturan polis, şüphelilerin gelmesini bekledi. Kontrol noktasına yaklaşan şüpheli araç polisi görünce kaçmaya çalıştı. Polis ve uyuşturucu tacirleri arasında yaklaşık 20 dakika süren kovalamanın ardından uyuşturucu yüklü
araç sıkıştırılarak durduruldu. Kamyonetin içinde arama yapan polis, 235 kilo esrar maddesi ele geçirdi. Gözaltına alınan A.İ., R.K. ve M.S, emniyette alınan ifadelerini ardından
'uyuşturucu madde ticareti yapmak' suçundan adli makamlara sevk edildi. - GAZİANTEP
Son Dakika › Güncel › Gaziantep'te 235 Kilo Esrar Ele Geçirildi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.