Gaziantep'te Protokol Üyeleri Halkla Bayramlaştı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te Protokol Üyeleri Halkla Bayramlaştı

Gaziantep\'te Protokol Üyeleri Halkla Bayramlaştı
25.09.2015 15:37

Gaziantep'te, protokol üyeleri ile vatandaşlar bayramlaştı.

Gaziantep'te, protokol üyeleri ile vatandaşlar bayramlaştı.

Yüzüncü Yıl Parkı içerisinde düzenlenen etkinlikte Gaziantep Valisi Ali Yerlikaya ile aralarında milletvekillerinin de bulunduğu protokol üyeleri, vatandaşlarla tek tek bayramlaştı. Bayram tebriklerini ileten vatandaşlarla kısa süreli sohbet eden Ali Yerlikaya, çocuklara oyuncak dağıttı. Bayramlaşmaya katılanlara pasta ve içecek ikramı yapıldı. - Gaziantep

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Gaziantep'te Protokol Üyeleri Halkla Bayramlaştı - Son Dakika


Advertisement