Giresun'daki Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Giresun'daki Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

07.11.2014 12:36  Güncelleme: 13:44

Giresun Halk Sağlığı Müdürü Özden "Dün gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere kaldırılan sayı 42 oldu, halen 2 öğrencimizin hastanede tedavileri devam ediyor." dedi.

Giresun Halk Sağlığı Müdürü Fazlı Özden, gıda zehirlenmesi şüphesiyle dün hastaneye kaldırılan 42 öğrenciden 2'sinin tedavisinin sürdüğünü bildirdi.

Özden, AA muhabirine yaptığı açıklamada,  Merkeze bağlı Çaldağ köyündeki Şehit Üsteğmen Adnan Bahat İlkokulu ve Ortaokulu'nda öğle yemeği yiyen öğrencilerden bazılarının dün akşam karın ağrısı, mide bulantısı ve kusma şikayeti üzerine Giresun'daki hastanelere kaldırıldıklarını anımsattı.

İlk başta 32 öğrencinin hastanelere kaldırıldığını vurgulayan Özden, "Gecenin ilerleyen saatlerinde 10 öğrencimiz daha aynı şikayetlerle hastanelere kaldırıldı. Toplam hastanede tedavi altına alınan öğrenci sayısı 42 oldu" dedi.

Özden, hastanede tedavileri tamamlanan 40 öğrencinin evlerine gönderildiğini dile getirerek, "Halen 2 öğrencimizin tedavisi Giresun Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi'nde devam ediyor. Öğrencilerimizin durumu ciddi değil. Sadece tedbir amaçlı olarak tedavi altındalar" diye konuştu.

Özden, gıda zehirlenmesiyle ilgili başlatılan incelemelerin devam ettiğini kaydetti. - Giresun

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Giresun'daki Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika


Advertisement