Görevlendirme Yapılan Belediyeden Aşure İkramı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Görevlendirme Yapılan Belediyeden Aşure İkramı

20.09.2018 17:57

İçişleri Bakanlığınca görevlenlendirme yapılan Batman Belediyesi muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıttı.

İçişleri Bakanlığınca görevlenlendirme yapılan Batman Belediyesi muharrem ayı dolayısıyla vatandaşlara aşure dağıttı.

Atatürk Parkı önünde kurdukları dev kazanda aşure kaynatan belediye çalışanları, vatandaşlara ve cadde esnafına dağıttı.

Vatandaşlara aşure ikramında bulunan Batman Belediye Başkan Vekili Ertuğ Şevket Aksoy, vatandaşların muharrem ayını kutlayarak aşure ikramında bulundu.

Aşure dağıtımına yoğun ilgi gösteren vatandaşlar yetkililere teşekkür etti.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Görevlendirme Yapılan Belediyeden Aşure İkramı - Son Dakika


Advertisement