Güler Sabancı: "Geç Kalmış, Bir Olumlu Haber Daha" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Güler Sabancı: "Geç Kalmış, Bir Olumlu Haber Daha"

Güler Sabancı: "Geç Kalmış, Bir Olumlu Haber Daha"
28.03.2013 15:54

Güler Sabancı şunları söyledi.

Sabancı Holding Yönetim Kurulu Başkanı Güler Sabancı "Standard & Poor's"un Türkiye'nin kredi notunu artırmasına ilişkin yaptığı açıklamada bu not artışının geç kalmış ancak başarılı ve istikrarlı ekonomi yönetimi ile çoktan hak edilmiş bir not olduğunu belirtti.

"Fitch'in ardından S&P'dan da yeni bir olumlu haberin gelmesi Türkiye adına son derece memnuniyet vericidir. En kısa zamanda yeni bir not artışı daha geleceğine inanıyorum."

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Güler Sabancı: 'Geç Kalmış, Bir Olumlu Haber Daha' - Son Dakika


Advertisement