Hatay'ın Kumlu ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında bir mahallede karantina uygulanmaya başlandı.
Kumlu Kaymakamlığından yapılan açıklamaya göre, İlçe Hıfzıssıhha Kurulu, pozitif vaka görülen Batıayrancı Mahallesi'nde 14 gün karantina uygulanmasını kararlaştırdı.
Jandarma ekiplerince kontrol noktaları oluşturulan mahallede, giriş ve çıkışlar sınırlandırıldı.
Son Dakika › Güncel › Hatay'da bir mahalle karantinaya alındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.