Haydarpaşa Garı'nda 'Saygı Nöbeti' Sona Erdi... - Son Dakika
Son Dakika Logo

Haydarpaşa Garı'nda 'Saygı Nöbeti' Sona Erdi...

Haydarpaşa Garı\'nda \'Saygı Nöbeti\' Sona Erdi...
25.10.2015 14:23

Haber-Kamera Uğur AYAZSIN İstanbul DHA Kadıköy'de Birleşik Taşımacılık Çalışanları Sendikası(BTS) İstanbul 1 No'lu Şube tarafından Ankara'da meydana gelen patlamada hayatını kaybeden 14 sendika üyesi için başlatılan 7 günlük saygı nöbeti sona erdi.

Haber-Kamera Uğur AYAZSIN İstanbul DHA

Kadıköy'de Birleşik Taşımacılık Çalışanları Sendikası(BTS) İstanbul 1 No'lu Şube tarafından Ankara'da meydana gelen patlamada hayatını kaybeden 14 sendika üyesi için başlatılan 7 günlük saygı nöbeti sona erdi. Saygı nöbetinin son gününde sendika üyeleri saat 13.30'da Haydarpaşa Garı önünde bir araya geldi. Pankart açıp, slogan atan grup adına basın açıklaması yapan BTS 1 No'lu Şube Başkanı Mithat Ercan, Bu bombalar barış talebine karşı patlatılmıştır. Bu topraklar üzerinde yaşayanları kaynaştıracak olan tek şey barıştır. Bunun başka bir yolu yoktur. Bize başka bir yol sunanlar, bize savaş önerenler, kendi ikballerini kurtarabilmek için bizim ölmemizi istiyorlar dedi.

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Haydarpaşa Garı'nda 'Saygı Nöbeti' Sona Erdi... - Son Dakika


Advertisement