Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası: Polatlı Belediyespor Kupanın Sahibi Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası: Polatlı Belediyespor Kupanın Sahibi Oldu

10.05.2018 20:48

Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası Dörtlü Finali'nde, Kastamonu Belediyespor'u 23-20 mağlup eden Polatlı Belediyespor kupanın sahibi oldu.

Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası Dörtlü Finali'nde, Kastamonu Belediyespor'u 23-20 mağlup eden Polatlı Belediyespor kupanın sahibi oldu.

Porsuk Spor Salonu'ndaki karşılaşmanın ilk yarısını Polatlı Belediyespor 11-6 önde tamamladı. Kastamonu Belediyespor ikinci yarıda toparlanarak önce beraberliği yakalayıp, 18-17 öne geçmesine rağmen Polatlı Belediyespor'un karşılaşmanın bitimine 4 saniye kala bulduğu sayıyla maçın normal süresi 18-18 bitti.

Uzatma devresinin ilk yarısı 21-20 önde geçen Polatlı Belediyespor, karşılaşmayı 23-20 kazanarak, Türkiye Kupası'nın sahibi oldu.

Polatlı Belediyesporlu oyuncular kupalarını Türkiye Hentbol Federasyonu Başkanı Bilal Eyuboğlu ve AK Parti Kastamonu Milletvekili Hakkı Köylü'nün elinde aldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Güncel Hentbolda Kadınlar Türkiye Kupası: Polatlı Belediyespor Kupanın Sahibi Oldu - Son Dakika


Advertisement