Muş Belediyesi, yarın cuma namazı kılınacak camilerin avlularında yıkama ve dezenfekte çalışması yaptı.
Kentte yeni tip koronavirüsle (Kovid-19) mücadelede normalleşme sürecinde gerekli tedbirler alınarak yarın yeniden cemaatle namaz kılınmasına başlanacak camilerde hazırlıklar tamamlandı.
Belediye ekipleri, yeniden ibadete açılacak tüm camileri ve avlularını dezenfekte etti.
Kentteki camiler, yarın kılınacak Cuma namazı için hazır hale getirildi.
Son Dakika › Güncel › İbadete açılacak camiler dezenfekte edildi - MUŞ - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.