İçişleri Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy, 2018 yılını polislerle birlikte karşıladı.
Çeşitli temaslarda bulunmak üzere İzmir'e gelen Ersoy, yeni yıla sayılı dakikalar kala Konak ilçesinde bulunan Kantar Polis Merkezine geldi.
Burada görevli polislerle sohbet eden Ersoy'a İzmir Valisi Erol Ayyıldız ve İl Emniyet Müdürü Hüseyin Aşkın da eşlik etti.
Ekiplerin yeni yılını kutlayan Ersoy, daha sonra polis merkezinden ayrıldı.
Son Dakika › Güncel › İçişleri Bakan Yardımcısı Ersoy İzmir'de - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.