
Olay, saat 21.00 sıralarında Kayseri Büyükşehir Belediyesi başkanlık girişinde meydana geldi.
İddiaya göre, şizofreni hastası olan kişi, 5 litrelik pet bidona doldurduğu benzinle belediye binası önüne geldi. Belediyeden kendisine iş isteyen kişi, daha sonra üzerine benzin döktü. Polisin ikna etmeye çalıştığı genç, eline aldığı çakmakla kendisini yakma tehdidinde bulundu. Yere çöken kişi, polisin ikna çabaları sonunda elindeki çakmağı attı. İntihar girişiminden son anda vazgeçirilen kişi, olay yerine çağrılan ambulansla, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürüldü.
Son Dakika › Güncel › İş İstemek İçin Gittiği Belediye Önünde Kendini Yakmak İstedi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.