SİİRT (AA) - Siirt'te terör örgütü IŞİD'e tepki bahanesiyle düzenlenen izinsiz gösterileri sırasında yakılan kamu binalarında temizlik çalışması başlatıldı.Siirt'te izinsiz gösterileri sırasında Siirt merkezde bulunan ve atılan Molotoflarla yakılan kamu binalarında sabah saatlerinde mesaiye başlayan memurlar tarafından temizlenmeye çalışılıyor.Kendi imkanlarıyla binadaki enkazları dışarı çıkaran ve temizlik yapan memurlara vatandaşlarda yardım ediyor.Öte yandan Tillo Caddesi üzerinde bir grup Cumhuriyet Meydanına kadar inerek burada buluna polislere taşla saldırmaya başladı. Polis tazyikli su ve biber gazı ile müdahale ediyor.Siirt'te 2 gündür başlayan olaylar bugün devam ediyor. m
Son Dakika › Güncel › Işid Bahanesiyle İzinsiz Gösteriler - Siirt/ - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.