Garnizon Komutanı Tuğgeneral Birol Şimşek ile İl Jandarma Alay Komutanı Jandarma Albay Haluk Selvi, Vali Ali Kaban'ı ziyaret ettiği bildirildi.
Valilikten yapılan yazılı açıklamada, Jandarma Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü dolayısıyla ziyaretin gerçekleştiği belirtildi.
Açıklamada, Vali Kaban'ın ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade edilerek, Jandarma Teşkilatının 177. kuruluş yıl dönümü kutladığı kaydedildi.
Son Dakika › Güncel › Jandarma Teşkilatının Kuruluşunun 177. Yılı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.