Kaçak Ağaç Kesti, Cezasını Belediyede Çalışarak Çekti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kaçak Ağaç Kesti, Cezasını Belediyede Çalışarak Çekti

11.01.2012 13:07

Artvin'in Borçka İlçesi'nde, ormandan ağaç kestiği iddiasıyla yargılandığı mahkemede 10 ay hapis cezasına çarptırılan B.K., kamu yararına çalışmaya dönüştürülen cezası kapsamında 5 ay süreyle köprülerin korkuluklarını boyadı, çevre temizliğine yardım etti.

Artvin'in Borçka İlçesi'nde, ormandan ağaç kestiği iddiasıyla yargılandığı mahkemede 10 ay hapis cezasına çarptırılan B.K., kamu yararına çalışmaya dönüştürülen cezası kapsamında 5 ay süreyle köprülerin korkuluklarını boyadı, çevre temizliğine yardım etti.

İbrikli Köyü'nde oturan 45 yaşındaki B.K. hakkında, ormandan kaçak olarak ağaç kestiği gerekçesiyle, 'Orman Kanunu'na muhalefet' suçundan Borçka Sulh Ceza Mahkemesi'nde dava açıldı. Önce 10 ay hapis cezasına çarptırılan B.K.'nın cezası, Denetimli Serbestlik Uygulaması çerçevesinde, 5 ay süreyle kamu yararına çalışma cezasına çevirdi.

Borçka Belediyesi'nde çalışmaya başlayan B.K., 5 ay süresince temizlik, çevre düzenlemesi ile demir köprü ve korkuluk boyama işleri yaptı. Artvin Cumhuriyet Başsavcılığı Denetimli Serbestlik ve Yardım Şube Müdürlüğü kontrolünde çalışmasını tamamlayan B.K., cezasını tamamladı. - Artvin/ Borçka

Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kaçak Ağaç Kesti, Cezasını Belediyede Çalışarak Çekti - Son Dakika


Advertisement