Kahvenin karaciğer kanseri riskini azaltabileceği belirlendi.
İtalya'daki Milano Üniversitesi'nden bilim adamlarının yaptığı araştırma, günde 3 fincan kahve içmenin karaciğer kanseri riskini yüzde 50'ye kadar azaltabileceğini gösterdi.
Araştırmada ayrıca kahvenin siroz riskini de azaltabileceği görüldü.
Sonuçları "Clinical Gastroenterology and Hepatology" dergisinde yayımlanan araştırmaya imza atanlardan Dr. Carlo La Vecchia, kahvenin bu faydasının, karaciğer kanserini tetikleyen diyabete karşı korucu etkisinden kaynaklanıyor olabileceğini söyledi. - Ankara
Son Dakika › Güncel › Kahve, Karaciğere İyi Geliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.