Kahvede okey oynayanlara 'koronavirüs' cezası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kahvede okey oynayanlara 'koronavirüs' cezası

Kahvede okey oynayanlara \'koronavirüs\' cezası
07.07.2020 15:18  Güncelleme: 16:24

İZMİR'in Ödemiş ilçesindeki kahvede, yasak olmasına rağmen okey oynayıp, sosyal mesafe kuralını ihlal eden 4 kişi ile oyunu izleyen 1 kişiye 3 bin 150'şer lira ceza kesildi.

İZMİR'in Ödemiş ilçesindeki kahvede, yasak olmasına rağmen okey oynayıp, sosyal mesafe kuralını ihlal eden 4 kişi ile oyunu izleyen 1 kişiye 3 bin 150'şer lira ceza kesildi.

Ödemiş İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, Hürriyet Mahallesi'nde bulunan kahvede dün rutin denetim gerçekleştirdi. Ekipler, yasak olmasına rağmen içeride okey oynandığını belirledi. Bunun üzerine okey oynayan 4 kişi ile oyunu izleyen 1 kişiye, sosyal mesafe kuralını ihlal ettikleri gerekçesiyle 'Umumi Hıfzıssıhha Kanunu'nun 282'nci maddesi gereğince 3 bin 150'şer liralık ceza uygulandı.


Kaynak: DHA

Son Dakika Güncel Kahvede okey oynayanlara 'koronavirüs' cezası - Son Dakika


Advertisement