Kartepe Zabıtası Haftasını Kutladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kartepe Zabıtası Haftasını Kutladı

Kartepe Zabıtası Haftasını Kutladı
06.09.2013 16:08

Kartepe Belediyesi Zabıta Teşkilatının 187'inci kuruluş yıldönümü münasebetiyle kutlanan "1-7 Eylül Zabıta Haftası" nedeniyle belediye hizmet binası önündeki Atatürk Anıtı'na çelenk sundu.

Zabıta Haftası ve Belediye Zabıtası'nın 187. Kuruluş yıl dönümü nedeniyle Kartepe Belediyesi Zabıta Teşkilatı da belediyede sade bir kutlama gerçekleştirdi. Kartepe Belediyesi Zabıta Müdürü Selman Çelik ve ekibi dün, teşkilatın kuruluş yıldönümü nedeniyle Kartepe Belediyesi Hizmet Binası önündeki Atatürk Anıtı'na çelenk sundu saygı duruşunda bulundu. Belediye Başkan Yardımcıları, daire müdürleri ve belediye çalışanları törende hazır bulundu.

Törende konuşan Zabıta Müdürü Çelik, belediye sınırları içerisinde, halkın sağlık ve huzuru ile değişen, gelişen ilçe halkının istek ve beklentilerini zamanında karşılamak, halkın yasalar çerçevesinde yaşam kalitesini yükseltmesine öncülük etmek için çalışan zabıta teşkilatının bu yıl 187. kuruluş yıl dönümünü kutlandıklarını kaydetti.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Kartepe Zabıtası Haftasını Kutladı - Son Dakika


Advertisement