Yağlıcı: Çalışmaları yakinen takip ediyoruz
16 Aralık Çarşamba günü gerçekleşen ziyaret sırasında bir konuşma yapan Kayısı Kent Muhtarlar Derneği Başkanı Erdal Yağlıcı, Malatya'nın Büyükşehir olması ile birlikte Büyükşehir Belediyesi'nin hizmet alanının genişlediğini belirterek, "Dernek olarak Büyükşehir Belediyesi'nin yapmış olduğu çalışmaları yakinen takip ediyoruz. Mahallelerimize yapmış olduğunuz hizmetlerden dolayı teşekkür ediyorum. Bazı eksiklikler için de desteklerinizi bekliyoruz" dedi.
Çakır: Malatya'nın her noktasında çalışmalarımızı sürdürüyoruz
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Çakır ise yapılan çalışmalar sırasında muhtarları her zaman yanlarında gördüklerini belirterek; "Merkez ve kırsal mahallelerde yapacağımız çalışmalarda ilk önce muhtarlarımızla irtibata geçerek bilgiler alıyoruz. Büyükşehir olarak hizmetlerimizi önceki yıllara oranla artırarak devam ettiriyoruz. Önemli olan mahallelere hizmet götürerek, sorunları çözmek ve vatandaşın yanında olmaktır. Büyükşehir yapılanması ile birlikte Malatya'nın her noktasında çalışmalar yapıyoruz" şeklinde konuştu.
Son Dakika › Güncel › Kayısı Kent Muhtarlar Derneğinden Başkan Çakır'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.