Başkale Kaymakamı ve Belediye Başkan Vekili Abdulselam Öztürk, belediye personelleriyle bir araya geldi.
Makamında ağırladıkları personellerin Ramazan Bayramı'nı kutlayan Öztürk, göreve geldikleri günden bu yana ilçede huzuru inşa etmeye çalıştıklarını söyledi.
Personeller, kilim atölyesinde kursiyerlerin yaptığı kilimi, Öztürk'e hediye etti.
Ziyarette, Kaymakam Öztürk, çalışanlarla fotoğraf çektirdi.
Son Dakika › Güncel › Kaymakam Öztürk, Belediye Personeliyle Bir Araya Geldi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.