Bursa'da bir kişi, kendisini köpeğe ısırtmakla tehdit eden şahıstan şikayetçi oldu.
İddiaya göre, merkez Osmangazi ilçesinde H.İ.Ç., A.E., isimli şahsın kendisini köpeğe ısırtmakla tehdit etmesi üzerine polise müracaat etti. A.E.'ye, 'hayvanı tehlike oluşturacak şekilde serbest bırakma' suçundan işlem yapıldı.
Merkez Yıldırım ilçesinde ise, Z.D., iş yerinin kapı kilit kısmının zorlanarak içeriye girildiğini ve yazıhanedeki çekmeceden 4 bin lira parasının çalındığını iddia etti. Z.D., toplam zararının ise 6 bin lira olduğunu söyledi.
Polis, her iki olayla alakalı tahkikat başlattı. - BURSA
Son Dakika › Güncel › Kendisini Köpeğe Isırtmakla Tehdit Eden Şahıstan Şikayetçi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.