Keşan Belediyesi Fıstık Çamı Dağıttı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Keşan Belediyesi Fıstık Çamı Dağıttı

Keşan Belediyesi Fıstık Çamı Dağıttı
22.03.2012 11:41

Keşan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü Orman Haftası nedeniyle vatandaşa ücretsiz fıstık çamı dağıttı.

22 Mart 2012 Perşembe günü Atatürk Parkı'nda saat 10.00'dan itibaren Keşan Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürü Deniz Doğan ve personeli nezaretinde 1000'e yakın fıstık çamı vatandaşa dağıtıldı.

Doğan, fıstık çamı dağıtımın 23 Mart 2012 Cuma günü de yine saat 10.00'dan itibaren devam edeceğini, ayrıca önümüzdeki hafta içersinde Keşan Orman İşletme Müdürlüğü'nün belirleyeceği bir gün öğrencilerle birlikte fidan dikimi gerçekleştirileceğini belirtti.

Vatandaşlar da ücretsiz fidan dağıtımı nedeniyle Keşan Belediyesi'ne teşekkür ettiler.

Kaynak: Bültenler

Son Dakika Güncel Keşan Belediyesi Fıstık Çamı Dağıttı - Son Dakika


Advertisement