Suriye'nin Lazkiye kentine bağlı Keseb Sınır Kapısı'nın muhaliflerin eline geçtiği bildirildi.
Fetih 2'nci Tümeni Komutanı Muhammed Ebu İskender, AA muhabirine yaptığı açıklamada, Ensaur'ş Şam, Nusra Cephesi ve Fetih 2'nci Tümeni unsurlarından oluşan birliklerin, yaşanan şiddetli çatışmaların ardından Esed rejiminin elindeki son sınır kapısını ele geçirdiğini söyledi.
İskender, Yayladağı Sınır Kapısı'nın karşısındaki Keseb kasabasında yaşanan çatışmalar sırasında muhaliflerden 2, Esed güçlerinden ise 45 kişinin öldüğünü, 11 kişinin de yaralandığını ifade etti.
İskender, muhaliflerin sınır kapısını ele geçirmesinin ardından Esed güçlerinin Türkmen Dağı bölgesini bombaladığını, saldırıda yaralananların bir kısmının Hatay'daki hastanelerde tedavi altına alındığını kaydetti. - İstanbul
Son Dakika › Güncel › Keseb Sınır Kapısı Muhaliflerin Eline Geçti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.