KİLİS'te, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününde tarım işçileri tarlalarda çalışmaya devam etti. Ziraat Mühendisleri Odası Kilis Temsilcisi Güven Özdemir, 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününde tarım işçileri ile bir araya gelerek sorun ve sıkıntılarını dinledi. Özdemir, tarım işçilerinin arazide çalışarak ülke ekonomisine katkı sunduğunu belirterek, Tarım işçilerimiz 1 Mayıs Emek ve Dayanışma Gününde biber fidelerini toprakla buluşturuyor dedi.Tarım işçileri ise bayram gününde çalıştıklarını ve alın teri ile para kazanma gayretinde olduklarını ifade etti.
Son Dakika › Güncel › Kilis'te 1 Mayıs'ta tarım işçileri çalışmaya devam etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.