Kilis'te popülasyonunun artması için 600 keklik doğaya salındı.
Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğünün "Doğaya Kanatlı Yaban Hayvanı Yerleştirme Programı" kapsamında, Kilis şube müdürlüğü ekipleri 4 köyde 600 kekliği doğaya bıraktı.
Ekiplerin son 3 yılda 2 bin 275 kekliği doğaya bıraktığı belirtildi.
Son Dakika › Güncel › Kilis'te 600 keklik doğaya bırakıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.