Kısıtlama bitti, kilometrelerce kuyruk oluştu
KONYA'da koronavirüs önlemleri kapsamında 81 ilde uygulanan 4 günlük sokağa çıkma kısıtlamasının sona ermesiyle kentin girişlerinde kilometrelerce araç kuyruğu oluştu.
Son Dakika › Güncel › Kısıtlama bitti, kilometrelerce kuyruk oluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.